Nedenfor finner du alt du trenger å vite for å handle trygt på vår side. Ta gjerne kontakt med oss på heisann@t-troye.no dersom du har flere spørsmål!
Bestilling
Når du legger inn bestilling på t-troye.no får du en ordrebekreftelse på e-post så snart vi har mottatt din ordre. Vanligvis vil du motta ordrebekreftelsen innen 1 time etter kjøpet. Hvis du ikke mottar noen ordrebekreftelse, vennligst kontakt oss på heisann@t-troye.no
Du får fri frakt når du bestiller for over 1000,-.
Sikker handel – betaling
Kjøp gjennomføres med Visa/Mastercard, Vipps eller Klarna. Beløpet reserveres hos deg, kjøperen, og belastes først når bestillingen trykkes og sendes. Betalingsopplysninger lagres ikke hos Trøye, og all betalingsinformasjon blir på sikkert vis behandlet via SSL-kryptering.
Levering
Vi sender med Posten/Bring, og du vil motta beskjed og en sporingslenke når din pakke er sendt fra oss.
NB! Nesten alle våre produkter er spesialproduksjon!
Det betyr at etter du har bestilt, må produktet produseres/trykkes. Vi har de fleste produkter på lager, men de må gjennom trykkeriet før de pakkes og sendes ut. Derfor må du beregne en produksjonstid på 4-5 arbeidsdager i tillegg til forsendelsestid. I perioder med stor pågang (spesielt da jul) vil det kunne ta lenger tid. Beregn derfor din bestilling i GOD TID før du skal gi bort/ta i bruk.
Vanligvis har du pakken din i postkassen i løpet av 7-14 dager fra bestilling. Synes du det drøyer litt vel lenge og lurer på hvor bestillingen din blir av, sender du en e-post til heisann@t-troye.no, så finner vi ut av det.
Husk å hente din pakke. Ved uavhentede pakker vil kunde kunne bli belastet med inntil 199,-.
OBS! Siste bestillingsdato før jul er 12.12. Ved bestillinger etter denne datoen kan vi ikke garantere levering før jul.
Fra 16.12 til 06.01 er produksjonen steng. Bestillinger i dette tidsrommet blir trykket og sendt ut så fort vi er i gang igjen den 06.01.
Retur og Bytte
Angrerett
Du har angrerett på 14 dager etter angrerettloven. Hos oss får du 20 dager. Vi refunderer ordresummen når returen er mottatt vårt lager.
Bestillinger med feil
Har du fått feil vare eller vare med feil, hjelper vi deg med å rette opp i dette ved å sende deg riktig vare, eller erstatte varen med feil. Kontakt oss på heisann@t-troye.no og beskrive for oss hva som er feil – så finner vi sammen ut av den beste veien videre.
Ved feil på vare skal denne meldes til oss innen rimelig tid. Ifølge forbrukerkjøpsloven har du 2 års klagefrist. Du kan lese mer om dette her.
Bytte / Retur
Du har 20 dagers returfrist hos oss.
Meld fra om din retur på epost til oss heisann@t-troye.no, slik at vi vet den er på vei. Returner pakken på forsvarlig vis til oss. Varen skal ikke ha bruksmerker, og alle lapper skal være på. Vi sender en QR-kode som du kan scanne på din Post i butikk, og refunderer deg for din opprinnelige ordre så fort denne returen er mottatt, minus frakt på kr. 79,-
Ved ønske om bytte, gjør du et nytt kjøp i vår butikk. Dessverre gjør vi ikke bytter manuelt.
Juridisk
Lover og tvister
Kjøp gjennom Trøye blir i første rekke styrt av Angrerettloven og Forbrukerkjøpsloven. Trøye påtar seg dessuten frivillig å følge eventuelle beslutninger fra Forbrukerklagenemda i forbindelse med en tvist. Mer informasjon om dine rettigheter og plikter som forbruker finner du hos Forbrukerrådet.
Tildeling av rettigheter
Alle rettigheter til åndsverk, for eksempel varemerker og opphavsrett på t-troye.no skal fortsette å tilhøre Trøye AS eller dets lisensgivere. All bruk av t-troye.no eller dets innhold, herunder kopiering eller lagring av slik innhold, enten i sin helhet eller delvis, til annet enn personlig og ikke-kommersiell bruk, er forbudt så fremt det ikke er innhentet tillatelse til dette fra Trøye.